Registreer Veel gestelde vragen (FAQ) Ledenlijst Kalender Markeer forums als gelezen

Ga terug   Satellietforum > Nieuwsforum > Satellietnieuws

Notices

Antwoord

Onderwerp Opties Weergave Modus
Oud 21-06-17, 17:56
Koej's Avatar
Koej Koej is offline
Regelmatige deelnemer

Datum van registratie: 28-04-10
Standaard CD TV App en vraag m.b.t. dataroaming kosten stop in EU

Even een korte check met alle fanaten op dit forum m.b.t. de CD TV App:
Krijg nu net weer een e-mail van CD binnen met onderwerp 'Belangrijk nieuws van Canal Digitaal' en lees weer het e.e.a. over the TV App... ja ja, dan begint het bij mij alweer te kriebelen zoals U zich kunt voorstellen gezien dit draadje

Ondanks dat hij het nog steeds niet doet, heb ik toch nog even een andere vraag over deze App

Bij het onderwerp 'Nieuw in de Canal Digitaal TV App' vermelden ze het volgende:

'Wij vinden dat tv-kijken flexibel moet zijn. Met de vernieuwde en verbeterde Canal Digitaal TV App bieden we je alle mogelijkheden om tv te kijken waar, wanneer en hoe jij maar wilt. Je kunt overal live tv-kijken, programma’s terugspoelen en honderden films en series on demand bekijken. Maar je kunt nu ook programma’s tot 7 dagen terugkijken en genieten van meer dan 100 nieuwe filmhuisfilms van Canal Digitaal Films.'

Klopt het nu dat ze er vergeten bij te vermelden dat dit alleen in NL kan? Of is dit nu versoepeld met het nieuwe dataroaming beleid van de EU28 dat 15 juni jongsleden in gang is gegaan (complete stop van doorbelasten van roaming kosten in de Europese landen)? Wellicht hebben deze twee zaken NIETS met elkaar te maken, alvast excuses...

Als ik nu klik op 'Meer info' onder dat kopje, lees ik op de site van CD nog meer over deze TV App, nl. o.a. het volgende:

'Ontdek iets bijzonders met de vernieuwdee Canal Digitaal TV App. Daarmee zie je jouw favoritie programma's overal in Nederland, ...'

En ook:

'Kijk gratis naar honderden films en series on demand, inclusief die van Canal Digitaal - 100 filmhuisfilms uit heel Europa'

Dus kortom, als ik het goed begrijp mag je TV/films/series bekijken uit heel Europa in Nederland, maar je mag geen NL's TV kijken in heel Europa

Is deze conclusie juist?
Als dat zo is, vind ik het allemaal maar behoorlijk 'krom' op zijn zachts gezegd.

Dank alvast voor degene die de moeite nemen om te reageren.
Koej
Oud 22-06-17, 08:55
Duolist's Avatar
Duolist Duolist is offline
Satellietforum positivo

Datum van registratie: 22-11-10
Standaard

Inderdaad: alleen in Nederland.
Maar voor een Android apparaat is dat gemakkelijk te omzeilen: installeer de gratis Opera VPN en je kunt alles bekijken (zowel via de CD-app als via de NOS-app).
Oud 22-06-17, 09:35
Koej's Avatar
Koej Koej is offline
Regelmatige deelnemer

Standaard

Nu net de laatste update van de CD TV App 2.0 geďnstalleerd (V4.1), zag dat deze begin van de maand al beschikbaar was, maar had door alle deceptie van de voorgaande updates de moeite niet genomen om deze te installeren.

Maar, warempel het werkt weer!
Toch wel fijn

@Duolist;
Mijn dank is GROOT voor deze tip!
Ben volgende week de hele week in Zweden voor het werk, dus ga het e.e.a uitproberen.
Oud 22-06-17, 11:03
Penthe's Avatar
Penthe Penthe is offline
Satellietforum positivo

Datum van registratie: 28-04-11
Standaard

Net even de app geprobeerd met de Opera VPN, werkt hier niet krijg een stream error.
Oud 22-06-17, 20:17
Lampje's Avatar
Lampje Lampje is offline
Satellietforum toppertje

Datum van registratie: 16-12-10
Standaard

Ik heb gelukkig Open VPN op mijn Synology NAS draaien, heerlijk is dat je eigen VPN het kost niets en werkt altijd en nog veiliger dan Opera VPN. Als ik mijn Slingbox 350 niet gebruik kan ik toch overal ter wereld op mijn telefoon of tablet naar mijn ET8000 thuis kijken heb ik nog meer zenders dan via de CDS app.
Oud 23-06-17, 15:20
Duolist's Avatar
Duolist Duolist is offline
Satellietforum positivo

Datum van registratie: 22-11-10
Standaard

Citaat:
Net even de app geprobeerd met de Opera VPN, werkt hier niet krijg een stream error.
Werkt hier (Frankrijk) prima. Zowel met de CD-app als met NOS uitzending gemist.
Ik heb het dan over https://play.google.com/store/apps/d...=com.opera.vpn
Oud 23-06-17, 18:05
Penthe's Avatar
Penthe Penthe is offline
Satellietforum positivo

Datum van registratie: 28-04-11
Standaard

Ik denk dat het aan mijn tablet ligt, de app van Canal Digitaal is ook supertraag.
Oud 27-06-17, 16:54
Koej's Avatar
Koej Koej is offline
Regelmatige deelnemer

Standaard

Nu in Zweden en het werkt!
@Duolist, nogmaals bedankt voor de tip
Oud 12-07-17, 20:24
Noordzee's Avatar
Noordzee Noordzee is offline
Satellietforum Fan

Datum van registratie: 01-04-06
Standaard

Vanwege strikte voorwaarden van Apple en Google zijn wij helaas verplicht om erotische zenders en video’s (Video-On-Demand) uit de iOS- en Android-apps te verwijderen.

Vanaf vrijdag 7 juli kunnen geen erotische video’s meer in de apps bekeken worden. Vanaf maandag 10 juli geldt dit ook voor de erotische zenders.

De erotische zenders en video's blijven uiteraard beschikbaar via Live TV (https://livetv.canaldigitaal.nl) en de satellietontvanger.

Bron : www.canaldigitaal.nl
Oud 05-12-17, 18:59
Noordzee's Avatar
Noordzee Noordzee is offline
Satellietforum Fan

Datum van registratie: 01-04-06
Standaard

Nieuwe update:

Update beschikbaar voor de Canal Digitaal TV App
Ook de Canal Digitaal TV App voor Android en iOS krijgt een update. Hiermee zie je nu via de app hoeveel opslaggeheugen er beschikbaar is op de harde schijf van de MP-201. Voorwaarde hiervoor is wel dat deze is verbonden met internet.

Daarnaast toont de Canal Digitaal TV App na het updaten in de tv-gids alle zenders uit de zenderlijst, onder het kopje ‘Alle zenders’. Zo kun je via je telefoon voortaan óók programma’s opnemen van vrij-te-ontvangen-zenders! Tot slot bevat de app-update een hele rits aan ‘bug-fixes’, waarin onvolkomenheden en foutjes worden opgelost. Tijd voor een lijstje:

Ook via ‘Begin Gemist’ kun je nu het programma pauzeren.
In alfabetische volgorde filteren op genres.
Opnameconflict? Duidelijkere foutmeldingen.
Genres toegevoegd aan de tv gids, Live TV en TV Gemist.
App start sneller op en is nu nog stabieler.
Betere prestaties bij het wegvallen van de internetverbinding.
Verbeterde zoekfunctie.
Je kunt de Canal Digitaal TV App updaten via de app-store van je smartphone. Bij een iPhone is dit de Apple App Store, bij een Android-toestel heet dit de Google Play Store. Vervolgens kun je onder ‘apps’ zien of er een update beschikbaar is voor de Canal Digitaal TV App. Is dit het geval? Dan kun je de app direct updaten.

Lukt het niet om de update uit te voeren of zie je geen updates voor je app? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Onderwerp Opties
Weergave Modus

Wat zijn jouw accountrechten?
U kan geen nieuwe onderwerpen starten
U kan geen reacties plaatsen
U kan geen bijlage(n) plaatsen
U kan uw eigen berichten bewerken

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Ga direct naar forum

Alle tijden zijn CET. De tijd is nu 05:56.

CanalDigitaal ASTRA SatelliteMagazine