Registreer Veel gestelde vragen (FAQ) Ledenlijst Kalender Markeer forums als gelezen

Ga terug   Satellietforum > Nieuwsforum > Satellietnieuws

Notices

Antwoord

Onderwerp Opties Weergave Modus
Oud 22-12-16, 11:34
Lampje's Avatar
Lampje Lampje is offline
Satellietforum toppertje

Datum van registratie: 16-12-10
Standaard

Goed lezen op mijn S4-9515 die geroot is kon ik gewoon updaten via de Play Store zonder enig probleem. Ook bij @Camillotm werkt het op een geroote Note4 werkt het, het gaat echt om de hogere Andropid versie die meer functionaliteit bied.
Oud 22-12-16, 11:42
The_Enforcer The_Enforcer is offline
Regelmatige deelnemer

Datum van registratie: 12-03-11
Standaard

Het gaat ook niet om het 'updaten en het openen van de app' maar om de functionaliteit om LiveTV te kijken op de app. Is deze functionaliteit wel geprobeerd op de geroote telefoons van Camillotm en Lampje ?

Daarnaast als de app developer in Play Store aangeeft dat ie op 4.3 of hoger functioneert dan zou de app gewoon moeten doen wat ie hoort te doen op een 4.4 versie zoals die van mij en cheapwatcher

-edit-
Alhoewel ik het persoonlijk belachelijk vindt dat er voor zo'n app een check op 'aangepaste Android-versie' mogelijk kan zitten, kan ik het me wel voorstellen dat de developer dit gedaan heeft, echter had de developer dit dan vanaf het begin af wel in de voorwaarden moeten zetten (net als de Android versie) en niet later deze check invoeren....
De Ziggo Go app heeft dat bv. ook:
Citaat:
MINIMALE VEREISTEN & VOORWAARDEN

- een tablet of smartphone met minimaal Android 4.0 of hoger
- de Ziggo GO app ondersteunt geen rooted Android apparaten

Laatst aangepast door The_Enforcer : 22-12-16 om 11:47
Oud 22-12-16, 14:30
Camillotm Camillotm is offline
Satellietforum positivo

Datum van registratie: 01-04-09
Standaard

Zowel de CDS app als de Ziggo Go app en Horizon TV App doen het prima op mijn geroote Note 4 met Android 6.01.
Oud 22-12-16, 14:35
Regelmatige deelnemer

Standaard

Das mooi om te horen, dat biedt perspectieven ...

Ik zal straks eens proberen om de Android 6.0.1 op mn Tablet te installeren, kijken of dat wil werken met de CanalDigitaal TV app.
Oud 22-12-16, 15:48
Regelmatige deelnemer

Standaard

Nou dat haalt ook niks uit...

Custom ROM Android 6.0.1 geďnstalleerd op de Tab3. Krijg meteen de melding op Google Play Store als ik de CanalDigitaal TV app zoek dat mijn apparaat niet compatible is met deze versie.

Dan maar handmatig de APK installeren. Dat lukt uiteraard, vervolgens ingelogd op de app en gekozen voor KijkTV en NED1 gekozen (en andere zenders), dit keer geen scrambled beeld zoals ik eerder had met de Android 4.4.2 versie, maar nog steeds na een paar seconden de mededeling "Inhoud kan niet worden weergegeven" zoals ook al in mijn openingspost is beschreven.

Screenshots: http://imgur.com/a/vJudG

Jammer, had goede hoop dat ik in ieder geval 1 apparaat werkend zou krijgen met de app.... maar helaas.....

Laatst aangepast door The_Enforcer : 22-12-16 om 16:00
Oud 22-12-16, 16:44
Satellietforum positivo

Standaard

Ik heb er geen 'custom' Rom op staan. De originele PHN 6.01 van Samsung. Die is geroot. Standaard geroote Rom dus. Misschien het daar eens in zoeken?
Oud 22-12-16, 18:06
Regelmatige deelnemer

Standaard

Mja, ik zal het eens verder gaan onderzoeken, de stock rom (dus de PHN versie) stond er al op, toen kreeg ik 'scrambled beeld' na de update.

Feit blijft dat er wederom een update heeft plaatsgevonden die gewoon weer iets heeft vernaggeld wat eerder nog gewoon werkte, maar dat zijn we inmiddels wel gewend....

Laatst aangepast door The_Enforcer : 22-12-16 om 18:08
Oud 23-12-16, 02:21
Luctor et Emergo Luctor et Emergo is offline
Satellietforum toppertje

Datum van registratie: 02-02-11
Standaard Alles goed en wel

Maar ik heb er dus niks aan met mijn Android 4.2.2

Jammer.

Ik ga echt geen nieuwe telefoon kopen om de CDS-app te kunnen bekijken.

Dus heb ik gewoon pech gehad; ik lik mijn wonden en trek me er verder niks vanaan.

Ik denk dat Penthe gelijk heeft in zijn posting #79 van dit draadje.
Oud 23-12-16, 02:50
Directie Directie is offline
Satellietforum toppertje

Datum van registratie: 23-12-08
Standaard

Niet alleen de serverbelasting. Het was mogelijk om naast 1 satellietontvanger in de woonkamer elke andere kamer van een Android kastje of TV stick te voorzien om TV te kunnen kijken.

Nu CDS heeft laten zien dat met 1 verplichte update dit om zeep geholpen kan worden is deze optie onbetrouwbaar. Het is beter om veel kaartjes en ontvangers aan te schaffen wil je altijd beeld blijven houden. Kijker blij en CDS verdient er goed aan.

Of natuurlijk gewoon een niet-gecertificeerde ontvanger en een app op elke Android device om de ontvanger aan te sturen...
Oud 23-12-16, 13:49
Satellietforum positivo

Standaard

@Directie

Idd voor enigma2 boxen in combo met i.e tiMote is dat een prima optie... 😊
Antwoord

Onderwerp Opties
Weergave Modus

Wat zijn jouw accountrechten?
U kan geen nieuwe onderwerpen starten
U kan geen reacties plaatsen
U kan geen bijlage(n) plaatsen
U kan uw eigen berichten bewerken

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Ga direct naar forum

Alle tijden zijn CET. De tijd is nu 12:34.

CanalDigitaal ASTRA SatelliteMagazine